Re: [RFR] po-debconf://udev (6 strings)

On Thu, Dec 28, 2006 at 12:40:38AM +0100, Frans Pop wrote:

> [...]

[knip udev uitleg]

O ja, Md'I. Zucht. Daar heb ik het een paar keer mee aan de stok gehad.
Als ik daar nog eens iets mee moet overleggen maak ik liever een
ommetje. Doe voor mij geen moeite.

Ciao.                                                          Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"