Re: Engelse termen en consistentie (Re: CVS webwml/dutch/CD/jigdo-cd)

Hi Jasper!

You wrote:

> (En dan bedoel ik bijvoorbeeld een lijst met vertalingen van computertermen)

Het zou eigenlijk fijn zijn als dat er zou zijn voor breder gebruik dan
alleen Debian.  Vroeger was er de vertalingen lijst van nl.linux.org
maar die is nogal dood geloof ik.

--
Kind regards,
| Bas Zoetekouw              | GPG key: 0644fab7                     |