Re: social contract nl

On Tue, Feb 17, 2004 at 10:40:57AM +0100, Bas Zoetekouw wrote:

> [...]

Engelse kopstijl: alle woorden met een hoofdletter behalve lidwoorden
en voorzetsels zonder nadruk.

In het nederlands weet ik het niet zeker, en het is natuurlijk ter
discretie van de auteur, maar doorgaans is het als in een gewone zin.

Ciao.                                                        Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"