Re: Reviews?

On Fri, Sep 12, 2003 at 10:54:21PM +0200, Wouter Verhelst wrote:

> [...]

Ha. Nu ga ik nog even door.

Moet het niet eigenlijk "pakketbeheer-systeem" zijn? En dan vind ik
"pakketbeheer-toepassing" nog niet eens zo gek klinken.

Maar ik geef toe dat twee s'en eigenlijk toch ook wel goed klinkt,
misschien wel beter.

Boehoe, en het groene boekje doet ook al geen uitspraak, lees ik.

:-)) Groet.                                                Vincent.