Re: Pakkeoversættelser

man, 2003-01-20 kl. 20:54 skrev Kaare Olsen:
> Er de ansvarlige for de pågældende pakker blevet gjort opmærksom på denne
> store uhensigtsmæssighed?

Ikke af mig. Det drejer sig mindst om de fleste GNOME-pakker, python
samt nogle hundrede andre.

> Hvis jeg ender med at blive den eneste, så gider jeg ikke.  Er/var der
> andre aktive oversættere?  Måske kan vi rekruttere nogle flere via denne
> liste.

Jeg kender fornemmelsen.
Jeg mener at Anna Jonna Armannsdottir oversatte nogle pakker en overgang
(find hendes adresse på f.eks. sslugs sider). Ellers kan jeg ikke pege
på nogen. Under alle omstændigheder er det omkring et år siden.

Claus