Re: Překlad "contributed script"

On Thu, 2005-08-11 at 21:26 +0200, Miroslav Kure wrote:

> [cut]
>
> Tak tady bych si s tim hlavu nelamal a prekladal to docela volne,
> protoze zrovna tady je celkem jedno, jak se ten skript do baliku
> dostal, ale dulezite je, ze nyni je jeho soucasti a obsahuje chybu.

Znate to, kazdou chvili se pak nekde objevi nejaky stoura, ktery to pak
bude kritizovat a taky bych si chtel vytribit slovnicek :-).

> (Jinak nechci Vam do prekladu kecat, ale prekladani bezpecnostnich
> oznameni mi prijde jako plytvani na ukor uzitecnejsich veci. Jednak je
> to jednorazova informace, druhak clovek, co rozumi obsahu, by tomu
> nejspis rozumel i v anglictine. Nejdriv bych se tedy venoval
> trvanlivejsim vecem jako treba nejake prirucky/web a teprve potom bych
> resil takovehle drobnosti.)

Pragmaticky mate sice pravdu, ale ja temi preklady bezpecnostnich
oznameni sleduju dve veci:

- zpristupneni i normalni lidi; myslim, ze to svym zpusobem dela system
"lidsteji", kdyz mam moznost si precist o tom, ze to opravilo nejakou
zranitelnost
- ucinit stranky svym zpusobem atraktivnejsi, aby lidi mel proc se tam
vracet ;-)

(Navic mam na to sed skript, takze kratsi oznameni mi zaberou max. 5
minut, takze je to pro me i spis takova oddechovka.  Takze v zasade
s vama souhlasim, a tohle beru spis jako relaxaci :-)

Dneska uz preji jen dobrou noc,
O.
--
Ondrej Sury <ondrej@sury.org>