Re: [GNU TP: ca]Re: El famós diccionari/recull

On Wed, Nov 06, 2002 at 10:02:19AM +0100, Leopold Palomo Avellaneda wrote:
> [...]
> Intentaré aconsseguir el permís de la gent del TermCat, i si obtinc silenci
> administratiu estudiem de nou les opcions. Però voldria ajut en l'obtenció de
> l'informació, jo no sé de scripts, podria intentar fer un programa en C, però
> em sembla excessiu.

    Així a salt de mata potser es puga usar sgrep per extraure'n la
  informació...

> Respecte al 3, Ivan, podria ser interessant possar-se en contacte amb TermCat
> i Softcatala per que s'hi apuntessin. Pensa que la gent de softcatala
> probablament et diran que ells ja ho fan amb la seva llista de dubtes i no
> cal "fer quelcom fora de Softcatala" (paranoies meves, filtreu com vulgueu).

    OK, filtrat ;)  Si puguera consultar un arxiu de la llista de dubtes
  m'aclariria molt més, però no l'he trobat en la web.  Jo continue
  insistint en que es tractaria de qüestions molt específiques i no crec
  que en SC se n'encarreguen.  Pel que fa a apuntar-se, en un bon Wiki
  no cal que ningú s'hi apunte.  S'usa i avant (eixa n'és la grandesa).

    De moment, algú em podria dir com de gran (en MB) podria esdevindre
  un Wiki d'aquesta classe?  He estant fent proves amb l'UseMod i crec
  que en dues potades podria estar muntat.  Experts en Wiki, plis?

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  SILENCED BY SPANISH LSSICE:  @
"Cogito, sed sum"       	@  http://www.kriptopolis.com/  @