Re: [GNU TP: ca]Re: El famós diccionari/recull

On Tue, Nov 05, 2002 at 10:17:35PM +0100, Montxo Vicente i Sempere wrote:
> [...]
> Sí, era una idea diferent, però això no vol dir que no es puga fer servir la
> màquina wiki muntada al meu hosting per a altres finalitats. Vejam, que és
> "multitasca" hehe ;). Com si vulguèrem fer nova web de l'equip tot muntat en
> twiki, caram!.

    Hei, per mi genial, ja tenim el Wiki muntat.  Què fem, l'aprofitem?
  Pel que tinc entés, el Twiki és un poc diferent de la resta dels
  Wikis... ens caldrà autenticació?  Jo propose que siga un fòrum
  absolutament obert, però això tb dependrà del que Montxo ens deixe fer
  amb el seu ordinata ;)

    Si no hi ha més problemes i vos sembla bé, Montxo podria fer-nos un
  enllaç en la plana principal (per que pugues escollir el nom que
  vulgues) i ja ens aniríem encarregant de fer la plana principal, o
  també podríem començar per una de prova/discussió per, per exemple,
  definir les regles d'estil bàsiques del lloc.  Què vos sembla?

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  SILENCED BY SPANISH LSSICE:  @
"Cogito, sed sum"       	@  http://www.kriptopolis.com/  @