Re: [GNU TP: ca]Re: El famós diccionari/recull

El Tue, Nov 05, 2002 at 11:58:23PM +0100, Ivan Vilata i Balaguer deia:

>     Absolutament d'acord amb els dos punts (tot i que no estaria de més
>   que ens tinguéren en compte a l'hora de decidir ;).

Si et poses amb contacte amb ells segurament t'hi tindran. Depen del
que sàpigues explicar el que proposes. I si els avisem del wiki o el
que sigui, doncs segurament els interessarà fer-hi un cop d'ull.

No m'han semblat mai tancats, els del TERMCAT (pel que fa a rebre
entrades de terminologia, no vull dir per llicenciar-la).

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org