Re: Kial la esperanto ne plu estas en debian-instalilo ?

On jeu, 2005-02-17 at 10:45 -0500, Bill White wrote:
Serge Leblanc wrote:
> Mi nur konsenti ke 'en_US' estas multe uzata en usono kiel ni povos
> pensi ke la esperanto estas multe uzata en eŭropo. (tio estas nur
> eblvero en ambaŭ kazoj).

Mi scivolas ĉu ĉi tiu problemo pli bone estu solvata per aparta
debiana pakaĵo.  Ekzemple, oni povas krei 'eolokajxo' kiu enhavus
multajn malsamajn eo_* lokaĵarojn.

Oni kreas lokaĵarojn per unu aŭ du dozierojn, ĉu ne?  Almenaŭ, per
malpli ol dek dozierojn.  Oni povas krei eo_XX, eo_US, eo_FR, aŭ
kio ajn oni bezonas aŭ deziras.  Mi ne scias la detalojn de la
kreado de lokaĵarojn, sed ĝi devas esti ne tro malfacila aŭ
komplika.

La problemo ne estas teknika, ĝi estas organizaĵa
(mi volos diri en franca 'organisationnel', iu povus konfirmi ?).

Ĉi proponon ne alparolas al la problemo de debian-instalilo, sed mi
ne tute komprenas kial oni devas esperantigi la instalilon.
Esperanto estas la dua lingvo de preskaŭ ciuj, kaj la sola lingvo
de neniu (kaj la k-a lingvo de mulmulto, se k > 0, se mi povas diri
laŭ algebro.)

Hodiaŭ la instalilo estis tradukita nur en 29 lingvoj. La mondo
havas 192 memstarajn landojn. Esperanta instalilo estas utila al
uloj sen nasklingva debian-instalilo.

Amike,
--
Serge Leblanc <serge.leblanc@wanadoo.fr> GnuPG id: 1024D/73791C2B 2002-09-30
Primary key fingerprint: 8E0C 0D6D E026 A278 9278  BF4F 1A93 D552 7379 1C2B