Re: Kial la esperanto ne plu estas en debian-instalilo ?

On Tue, 2005-02-15 at 14:52 +0000, Edmund GRIMLEY EVANS wrote:
Serge Leblanc <serge.leblanc@wanadoo.fr>:

>    Mi rimarkis ke la esperanta lingvo eksĉeestis en la novan debian-instalilon :
>    [1]http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html
>    La pasinta debian-instalilo (2003/12) ofertis esperantan komunikon.
>    Ĉu tio estis diskutita sur ĉi (debian-esperanto) retpoŝta dissendlisto ?
>    Kial la esperanto ne plu proponas ?

Mi esperantigis la malnovan instalilon, kaj neniu esperantigis la
novan. Mi pensas, ke oni ne diskutis ĝin ĉi tie.

Vi verŝajne konas kial la esperanto ne estas en la nova instalilo.

Mi estas nova membro de ĉi dissendlisto, eble mi povas helpi malgraŭ
mian malĝustan esperanton. Mi eklernis la esperantan lingvon nur en
la pasinta jaro.

--
Serge Leblanc <serge.leblanc@wanadoo.fr> GnuPG id: 1024D/73791C2B 2002-09-30
Primary key fingerprint: 8E0C 0D6D E026 A278 9278  BF4F 1A93 D552 7379 1C2B