Re: najlepszy x-term

15.12.2004 pisze Bogdan Baraszkiewicz (bogi@voruta.eu.org):

> Używam. Skompilowanego ręcznie z dwu powodów: 1) nie ma pakietów w
> Debianie (wiem, są nieoficjalne); 2) w przypadku mplayera widzę sens
> ręcznej kompilacji. Aterm to nie mplayer, więc bez przesady. Nie po to
> Debian oferuje kilkanaście tysięcy pakietów, żeby sobie wszystko ręcznie
> kompilować.

A ja używam kompilowanego. Pakiety Marillata są dobrej jakości.

Po cholerę kompilować mplayera? Różnice wydajnościowe są pomijalne.

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

    $100 invested at 7% interest for 100 years will become $100,000, at
    which time it will be worth absolutely nothing.