Re: najlepszy x-term

> Której wersji Debiana używasz i jaka tam jest wersja aterma?
sarge/0.4.2

> Używam. Skompilowanego ręcznie z dwu powodów: 1) nie ma pakietów w
> Debianie (wiem, są nieoficjalne); 2) w przypadku mplayera widzę sens
> ręcznej kompilacji. Aterm to nie mplayer, więc bez przesady. Nie po to
> Debian oferuje kilkanaście tysięcy pakietów, żeby sobie wszystko ręcznie
> kompilować.
No, wszystko to akurat nie, ale czasem developerzy, delikatnie mówiąc,
dają ciała. A co do kilkunastu tysięcy pakietów, to np.:
automake1.4 - A tool for generating GNU Standards-compliant Makefiles.
automake1.6 - A tool for generating GNU Standards-compliant Makefiles.
automake1.7 - A tool for generating GNU Standards-compliant Makefiles
automake1.8 - A tool for generating GNU Standards-compliant Makefiles
automake1.9 - A tool for generating GNU Standards-compliant Makefiles
tylko który to będzie 'ten'? Zgaduj, zgadula...
--
Michał