ftp z cron-a

Witam
mam w cronie wpis żeby co godzine wysyłał na serwer (na neostrade do tepsy) jakiś 1 mały pliczek. Jak napisze z palca - idzie, jak czekam na crona - wszystko zrobi, pliki utworzy, data i godzina jest ok, błedu nie wypisuje (albo nie widzę), a na serwerze pliku brak. Do tej pory działało. Coś przypadkiem zrobiłem i nie wiem jak wyśledzic co jest źle ...

pomóżcie jak sie za to zabrać ... bo musze co godzine siadać do serwera i pisać z palca ...

darek