Re: najlepszy x-term

On Tue, 14 Dec 2004 20:40:15 +0100, Debian User <byrek@viper01.ath.cx> wrote:

> a do tego 'flexible' jak cholera ;) A co do zmiennej $TERM, to rozumiem,
> że trollujesz, bo robiąc export TERM=foo to mogę powiedzieć, że foo jest
> rozpoznawany przez wszystko.
> No, prawie. Tyle tylko, że cholernie mułowaty i wielki. Ale to nic,
> zawsze można zainwestować w lepszą maszynkę - wytłumaczenie będzie jak
> znalazł.

no cóż. dodatkowo przetestowałem wszystkie. i aterm moim skromnym
zdaniem wypada najlepiej, a przezroczystośc (zakładając że ma sie
jednolitą tapetkę) bo bardzo fajna sprawa. miłe dla oka.
Obecnie mam konfigurację : icewm-experimental, aterm, idesk, rox-filer
-> polecam coś takiego.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com