Re: xorg sonrası hatalar

Merhaba,

* Erçin EKER [Mon, Jul 04, 2005 at 04:41:45PM +0300]

> David Nusinow'un paketlerini kullanak daha iyi olur bence, ftp-master
> taşınmamışolsaydı bu paketler experimental arşivinde olacaktı

Her iki depoda yer alan paket ve gelistiricileri ayni. Benim isaret ettigim
paketler Sarge icin derlenmis (X.org backport for sarge). Sadece bu yonu ile
farklilik arzediyor.

Bu tur paketler bir grup tarafindan gelistirilir. Paket, Debian X Strike Force
tarafindan gelistiriliyor. David Nusinow' da bu takimin leaderi olmasi lazim.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin