XFree86 hatasi

gdm ile giris yaptiktan sonra asagidaki hatayi aliyorum.

bu hata iletisini aldiktan sonra calismamda bir problem

olmuyor. ancak onceki gun bu makinaya yaptigim kurulum sonrasinda

boyle bir hata yoktu. yeni kurulumdan sonra 1024 -768 ekran cozunurlugu icin

dpkg-reconfigure XFree..... calistirdim.

neyi yanlış yapmış olabilirim?

yeni indirdiğim sarge 3.1r0 cd lerinden kurulum yapmistim.

ekran karti : S3 Trio 3d2x

(bu hata disinda hersey cok iyi

uzun suredir kullandigim rh den vazgectim nihayet.)

XKB yapılandırılması etkinleştirilirken hata.

Muhtemelen dahili X sunucu sorunu.

X sunucu sürüm bilgisi:

The XFree86 Project, Inc

40300001

XFree 4.3.0 kullanıyosunuz.

Karmaşık XKB yapılandırması ile ilgili bilinen sorunlar var.

Daha basit bir yapılandırma deneyin ya da daha yeni bir XFree yazılım sürümü
edinin.

Eğer bu durumu bir hata olarak bildirirseniz, lütfen bunları ekleyin:

- xpop -root | grep XKB çıktısı

- gconftool-2 -R /desktop/gnome/peripherals/keyboard/xkb çıktısı