Re: xorg sonrası hatalar

Merhaba,

* Selim YASAR [Mon, Jul 04, 2005 at 01:34:29PM +0300]
> merhaba geçen gün debian etch i yeni kurdum...(önceden sarge
> kullanıyordum...)
>
> şimdi sorunum şu : sistem kurulduktan sonra xorg u kurmak istedim ama
> tam olarak kurulmadı. hata olarak ta xfree86-common diye bir hata
> veriyordu...

Bu hatayi asmak icin:

# update-rc.d -f xfree86-common remove

benzeri bir komtu calistirmak gerekiyordu sanirim.

> sonra kurmaktan vazgeçip tekrar xfree86 ı kurdum...bu sefer yine aynı
> hatayı veriyor...
>
> hatalar geçildi herşey güzel çalışıyor ama her apt-get yaptıgımda işlem
> yapıldıktan sonra şu hata çıkıyor :
>
> Errors were encountered while processing:
> xfree86-common
> libx11-6
> xutils
> msttcorefonts
> xfonts-100dpi-transcoded
> xfonts-75dpi-transcoded

Yukaridaki hatalarin sebebi sistemde bulunan xorg-common paketi olabilir. Bu paketi
bagimliliklarini goz ardi ederek kaldirmak icin:

# dpkg --purge --force-depends xorg-common

seklinde kaldirmayi dener misiniz?

Ilave not olarak, Sarge uzerinde Xorg kullanmak isteyenler asagidaki depoyu
kullanabilirler.

	deb http://people.debian.org/~nobse/xorg-x11/ sarge main

Bir miktar daha ayrinti icin, http://www.inittab.de/blog adresinden
Norbert Tretkowski'nin web gunlugune goz atabilirsiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin