wine ile CD' ye erişim

Merhaba,
Dicom formatlı görüntüler için (bu görüntüler hastaların angio
görüntüleri olup CD 'de kayıtlılar) wine içinde windows programı
çalıştırıyorum. Henüz işimi görecek linux alternatiflerini tam inceleyip
varsa uygun bir aday seçme şansım olmadı.
Wine sorunsuz çalışıyor, ancak CD sürücüyü görmüyor. Sistemde CD sürücü
sorunsuz olarak çalışıyor.
Wine versiyonu aşağıda;
dpkg -l wine
Desired=Unknown/Install/Remove/Purge/Hold

Status=Not/Installed/Config-files/Unpacked/Failed-config/Half-installed
|/ Err?=(none)/Hold/Reinst-required/X=both-problems (Status,Err:
uppercase=bad)
+++-==============-==============-============================================
ii  wine           0.0.20050524-1 Windows Emulator (Binary Emulator)

Sistemim Sarge, kernel 2.6.11-1-k7,
/dev/cdrom -> hdc ile link edilmiş.

wine konfigurasyon dosyası ve wine içinden open ile ulaşılan sonuçlar
ekli resimlerde.
Sorun ne olabilir, nasıl düzeltebilirim?
Teşekkürler.

--
Dr. Zeki Çatav <catav@isbank.net.tr>
Türkiye Yüksek İhtisas Hastanesi