xorg sonrası hatalar

merhaba geçen gün debian etch i yeni kurdum...(önceden sarge
kullanıyordum...)

şimdi sorunum şu : sistem kurulduktan sonra xorg u kurmak istedim ama
tam olarak kurulmadı. hata olarak ta xfree86-common diye bir hata
veriyordu...

sonra kurmaktan vazgeçip tekrar xfree86 ı kurdum...bu sefer yine aynı
hatayı veriyor...

hatalar geçildi herşey güzel çalışıyor ama her apt-get yaptıgımda işlem
yapıldıktan sonra şu hata çıkıyor :

xfree86-common
libx11-6
xutils
msttcorefonts
xfonts-100dpi-transcoded
xfonts-75dpi-transcoded

bu ilk başlarda xfree86-common idi sonra arttı...
bunu nasıl çözebilirim.

haaa bir de synaptic te xorg-common paketini kaldırmak istedigimde
birçok paketi kaldırmaya çalışyor...gaim, firefox gibi

kolay gelsin

Selim YASAR