Re: Kernel deki hata mesajlarını avlamak...

    Merhaba...

   Konu ile İlgili grub yapılandırmam aşağıdaki gibidir..

   console=/dev/ttyXX diye belirtilirse bulamıyor çünkü zaten ön
tanımlı /dev dizinine bakıyor, siz /dev/tty dediğinizde bootlogd ve
kernel konsol yolunu /dev/dev/tty diye arıyor olabilir tam olarak emin
değilim. Bu arada denemedim  ama init sırasında ctrl+s ile init süreci
pause edilebiliniyormuş. Sadece kulaktan bir bilgi doğruluğunu kontrol
etmedim. Belki bir yazılım desteği ile olabilir.

title            Debian GNU/Linux Suspend, kernel 2.6.12-mh1timu-suspend
root            (hd0,0)
kernel         /boot/vmlinuz-2.6.12-mh1timu-suspend root=/dev/hda1 ro
console=tty
initrd           /boot/initrd.img-2.6.12-mh1timu-suspend
savedefault
boot

--
Saygılar && İyi Çalışmalar