Genel Çağrı...

Merhaba;

Bir düşünceyi hep birlikte hayata geçirelim. Aşagıda anlatacağım
düşünce ütopya mı değil mi bilmiyorum. Araya bir yazılım veya kod
konulup da yapılabilirmi onuda.. ama php üstatları sanırım bu durumu
çözebilirler.

*-
Tek forum'da toplayalım tüm linux sitelerini. "" tr olan "" .

Biraz daha açmak gerekir ise ;

Bir forum ve bir db olsun. acemilinuxer.org, linuxnet.com.tr,
linuxcuyuz.biz, fazlamesai.net, maviportal.com, linux-sevenler.org v.b
sitelerde tek forum gösterilmesi ve bu sitelerden birine gelen yeni
bir msj'ın tüm sitelerde aynı anda gösterimi. ayrıca yeni kayıt
yaptıran kullanıcıda bu sitelere giriş yapabilmesi ve soru ve cevap
vermeli.

Bu şekilde kullanıcı bölünmüşlüğü de ortadan kalkacak ve yeni kayıtlı
olan ve linux ile yeni tanışmış arkadaşlara daha hızlı yardımcı
olunabilecektir. Ayrıca büyük bir dayanışma sergilemiş oluruz.

Bu konuda fikirlerinizi ve teknik anlamda neler yapılabilir
cevaplarını bekliyorum.

Tüm editör, admin, Moderatör ve kullanıcı arkadaşları birleşmeye çağırıyorum.

--
Saygılarımla...
Haldun Nalbantoğlu.