Re: Kernel deki hata mesajlarını avlamak...

Çrş, 2005-06-29 tarihinde 02:46 +0300 saatinde, Murat Sağlam yazdı:
> [...]
> yok. /var/log daki system.log, messages,log, kern.log, dmesg ve bilimum
> diğer log'lara baktım temiz görünüyorlar.  Biraz komik bir durum oldu.
> Sistemi birkaç kez tekrar başlattım, ama bir türlü okuyamıyorum :) Çok
> hızlı geçiyor... log larda da bir şey yok. Sizce ne yapmalıyım? Kernel
> Boot'un sadece ekrana düşen mesajlarını hiçbir yerde göremedim bunları
> tutmanın bir yolu var mı? Ya da boot u bir şekilde yavaşlatabilir miyim?
> Ben 15 kere yeniden başlatıp okuyamayınca sinir krizi geçirir gibi olup
> buraya yazmaya karar verdim :)
>
> Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

Aradığın mesaj "dmesg" ya da "/var/log/syslog" dosyasında olabilir.

# dmesg |less
# less /var/log/syslog

Hayırlı sabahlar :)

--
Erçin EKER
UIN:82166128

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerpring: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91