Re: Kernel deki hata mesajlarını avlamak...

     Merhaba...

On 6/29/05, Murat Sağlam <benimkaosum@hotmail.com> wrote:
> [...]
     Eğer dediğiniz gibi fstab taki diskler mount edilmeye başlandığı
sırada hata veriyor ise init sürecinin başlamış olması gerekir.. Bu
durumda /etc/default/bootlogd dosyasını editeleyerek boot sırasında
olan bitenin /var/log/boot.log içerisine atılmasını sağlayabilirsiniz
sanıyorum denemekte fayda görüyorum.

Not: sisteminizde bootlod' nin kurulu olması gerekiyor.