Re: Ah aptitude vaah aptitude

On 6/13/05, Serdar Aytekin <serdar@debian-tr.net> wrote:
> * Murat Erozlu [Mon, 13 Jun 2005 14:32:53 +0200]
> [...]
>
> Aslinda fstab'a gore olusturulur demek dogru olmaz. mount edilmis
> aygitlara bakarak olusturuyor. Yani mount komutun verdiginizde
> gordugunuz aygitlar bu kisimda da goruntulenmeli.
zannımca (kaynak kodu incelemedim) /proc/ altındaki mounts dosyasına
bakarak oluşturuluyor ...

> mount komutu ile sorunsuz baglayip, kullanabiliyorsaniz ancak
> konqueror'de aygitlar kisminda goremiyorsaniz normal degil gibi
> gorunuyor. Durum boyle ise oneride bulunacak arkadaslar olacaktir
> mutlaka. Bu konuda bir oneri veya cozum yontemi hatirima gelmiyor
> acikcasi. Konu hakkinda tecrubesi olan arkadaslardan gelecek yanitlari
> beklemekte fayda var. Ya da sorunu giderirseniz liste ile paylasirsaniz
> memnun oluruz.
>
> --
> Serdar Aytekin
Daha önce aptitude ile ilgili e-posta listesine atılan bir iletide
aptitude' nin yaptığı işleri logladığından bahsediliyordu..
(/var/log/aptitude) bu log dosyasına biraz göz gezdirip kaldırılan
paketlerin içerisinden ilgili olabileceklerin listesini alır aptitude
yada apt-cache kullanarak açıklamalarına göz atar ve ilgili olanları
tekrar yüklerseniz. bu uzun ve zahmetli gibi görünen bir yol ama
aklıma başka bir yol gelmedi ...

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )