Re: debian-tr hakkinda

Sanırım buradaki temel olay işin içinde "para" olup olmaması. Şu aşamada
(geliştirme) özellikle GNU lisansı altında yapılan bir geliştirmenin
böyle bir sorun yaratacağını sanmıyorum. Yani bir eposta listesi
üzerinden haberleşen insanların şikayet edilecek neyi olabilir?

Ama mesela giyecek, şapka vs.. onlar başladığı zaman sorun olabilir, ama
mesela o işi de Linux34 yapacak gibi gözüküyor, debian-tr değil.

Bana öyle geliyor ki eğer sizin durumunuzdaki gibi bir sıkıntı doğacak
olsa, o zaman suçlamaların adreslerini bulmak çok zor olmaz, ister yatay
ister dikey : ) Olay manyaklık değil mi...

Ancak bu işe de linux kafasıyla yaklaşırsak, ortada şikayet edilecek
birşey olmaması en iyi durum olacaktır, zira lists.debian.org ad
sergilenen Türkçe epostalar, her türlü manyağın : ) gözleri önünde duruyor.