Re: debian-tr hakkinda

Kast sistemi kuralım, sulta yaratalım demedim. Organize olalım dedim. Mümkünse de bu organizasyona gönüllü kişiler yön versin, mentatlık yapsın kast ettiğim buydu. Anahtar kelime : *Takım çalışması*.

Sanırım yanlış anlaşıldım ya da daha doğrusu size derdimi tam anlatamadım.

Neyse bu noktadan itibaren bu konu ile ilgili yorum yapmayı kesiyorum çünkü verilen cevabın üslubu benim alışkın olduğum iletişim saygısının altında kalıyor.

Saygılarımla

Çağatay Tengiz

Emre Kadıoğlu yazmış:

Hocam sana okulda öğretilen ile bizim aramızda ufak bir fark var.
--
M. Çağatay Tengiz
www.tengiz.net