Re: debian-tr hakkinda

Merhaba,

Bakınız iki kişi olduk bile ("yaşamayı sürdürüz" demişsiniz ordan
çıkardım) : )

Yani sonuçta (özellikle de grubun) mükemmel birşeyler çıkaracağız diye
bir hedef yok. İlk aşamada tek olay, "birşeyler ortaya çıkarmak". Böyle
bir grubun varlığı da "birşeyler ortaya çıkacak mı" sorusunun cevabını
bulmanın tek yolu gibime geliyor.

Diğer yandan da unutmamak gerek ki, özellikle Debian'ın geliştirilmesi
bu şekilde oluyor, yani gönüllülerin (en azından direk olarak) karşılık
beklemeden yaptıkları çalışmalarla... Gerçekçi olarak hiçbir karşılık
beklemeden olabileceğini söylemiyorum tabiki. İlla ki ya direk olmayan
bir kaşılık (burdaki tecrübe/tanınma ile başka işlerden kazanç sağlamak)
 yada maddi değil de manevi bir kazanç ("oh çok da güzel oldu bu
program, kimse daha iyisini yazamaz" şeklinde) bekleyecek herkes. Ancak
sorun bu değil, sorun alt yapıyı oluşturmak. Gerisi gelir gibime
geliyor. Gelmezse de ne sorun var diye gelmeyince konuşuruz.

İsterseniz ilgilenen arkadaşlar, bu konuya birer cevap atsınlar, bakalım
çekirdek grupta yer almak isteyen, çekirdek grubun etrafında çalışmak
isteyen kaç kişi var görelim.

İyi günler,

Can Kavaklıoğlu