Re: debian-tr hakkinda

Merhaba,

bu soyledikleriniz icin ben takimlasma (sanal kurumsallasma?)dan
yanayim. yani gorev listesi , ozellikle sorumluluklarin
isimlendirilmesi. bunun icin gonullu potansiyeli hisseden arkadaslarin
ses vermesi guzel olabilir.

Takımlaşmanın (sanal kurumsallaşma) en zor kısmı organizasyon olsa
gerek. Bu sorunu çözmek için gerekirse, sourceforge kullanılabilir. Yada
ilk aşamada bir çekirdek grup, çalışmak isteyen insanlara görevler
verebilir. (Organizasyon sağlama konusunda başka bir sebeple benim
çalışmalarım olacak, eğer tamamlanırsa onları da size sunabilirim)

Ama eğer birşeyler yapılmak isteniyorsa, birilerine ne yapacağını
söyleyecek, genel gidişatı kontrol edecek bir gruba ihtiyaç var,
haftalık raporlar yayınlayıp, projeler oluşturup ve bunları takip etmek
için.

Çekirdek grup için de şöyle bir görevlendirme olabilir belki:

Proje önerileri toplayıcıları
Projeleri onaylama (gerçeklik, yapılabilirlik açısından) grubu
Projeleri adımlara bölüp, ilgililere dağıtma grubu
Genel organizasyon, iletişim görevlisi (haftalık raporlar için)

Bence çok yerinde bir fikir. Takım / organizasyon olmadan dağıtık bir yapıda yaşamayı sürdürüz. Sonuçta da toplam çıktı beklediğimiz kadar olmaz gibi geliyor bana.

Debian-tr' li t-gömlek (ilginç/güzel bir karşılık gerçekten) istiyorum!
Yani afedersiniz, olsa ne güzel olurdu demek istedim : )
%100 Katılıyorum :)

Saygılar