Re: Bootsplash & Grub Tema Kurulum Belgesi

On Sun, 2005-05-29 at 01:42 +0300, Alper KANAT wrote:
> Bu arada yazılım kıyaslamanın Debian ile alakası olduğuna çok
> inanmıyorum ama bu yaz belki böyle birşey yapabilirim.

katilmiyorum. debian kullanicilarina debian kullanicilarinin gozuyle
uygulama bilgisi vermek yararli olabilir.
her hafta konu bulunabilecegini ya da kolay oldugunu zannetmiyorum tabi.

bu arada, Zeki Bey, debian-tr icin oneri sunmaya davet etmis bir
mektupta ama gorebildigim kadariyla pek cevap gelmemis.

acaba senslik oncesi debian-tr ruhu yaz uykusuna mi yatiyor?

kolay gelsin

--
-alphan
http://www.bayazit.net/alphan/