Re: Bootsplash & Grub Tema Kurulum Belgesi

On Fri, May 27, 2005 at 04:27:38AM +0300, Alper KANAT wrote:
> Merhaba,
>
> Inanılmaz uykusuzum ve inanılmaz yoğunum. Yarın bir finalim daha var..
> Ama içimde iyice kaldığı için bu gece belgenin tamamının siteye
> yerleştirme işlemini tamamladım.
>
> http://raptiye.org adresine girerek Bootsplash ve Grub temalarının
> Debian GNU/Linux altında nasıl kurulduğunu, resimler eşliğinde
> görebilir; dilerseniz belgenin tamamını PDF olarak indirebilirsiniz.
> Belgede Grub için kendi temanızı nasıl oluşturabileceğiniz de anlatılıyor.
>
> Umarım beğenirsiniz.. Görüşmek dileğiyle..

> [...]

Tamamdir Alper, Debian-tr'da duyurusnu yaptik. Ancak belgenin tamamini direkt
olarak Debian-tr altindan sunabilme imkanimiz olursa daha iyi olur. Sayet buna
musaden olursa belgenin tamaminin html halini Debian-tr'den "belge gonder"
kismindan gonderirsen ben gerekli duzenlemeleri yapip yayina aktarabilirim.

Belge icin de tesekkuler, eline saglik.

Aslinda Debian-tr uzerinde mutah halde yazilim karsilastirmalari yapabilecek
bir kisi veya kisilere ihtiyac var. Her hafta belli kategorilerdeki yazilimlarin
bir nevi benchmark testlerini yapsak guzel olmaz mi?

Ornegin, email clientlardan 4-5 tanesini alip inceleyip birbirlerine gore
artilari eksileri, editorun secimi gibi bir yapi.

Yani donanim sitelerinde yapilan isin, yazilim icin yapildigini dusunun.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin