Mutt benim mailer görünmemesinin sebepi!

Selam

Serdar Hocama da dedigim gibi, kendi mailerim mutt'da göremiyordum.
Bunun sebepini de bugün bütün gün aradim. Ilginc olan ise.
Kendime yolladigim tüm mailer, yada iste listeden yolladigim mailer.
bana gelmiyor.

Sonra birde gmail'e web üzerinden gireyim dedim.
Baktim, orda hicbirsey yok. Ama yüzde yüz, gmail birsey yapmistir diye,
spam dosyalarina da baktim. Orada da 5 tane listeden gelen maili spam
olarak tanimis, bende tabi onlari, spamden kurtardim :)

Neyse problem burdan kaynaklanmiyor.Spam klasörünün üstünde, tüm
mesajlar klasörü var. Bende bunun icin bir girdim, o de.
Agizim acik kaldi. Listeye yolladigim tüm mesajlar buradaymis.
40-50 tane mail vardi herhalde. Yani bana mail'in gelmemesi, tamamen
gmail'in sucu. Adam benim kendime yolladigim maileri,(bunun icinde
listeye yolladigim mailer der var), baska bir dizine atiyor.

Tabi fetchmail de sadece gmail'in inbox'undaki maileri aliyor.
Bunun sayesinde, bana da mail gelmiyor, mail gelmeyince, MUTT'da
thread'lerde benim mesajlarim görünmüyor.

Simdi iki tane soru soracam:

1.Gmail'deki, benim kendime yolladigim maileri, nasil fetchmail
tarafindan alinmasini sagliyabilirim.

2.Gmail yerine baska bir mail'ci  kullanayim mi? Gerci beles'den
hayir gelmez, ama ne yapalim, söyle 5 mb'lik ama is yarayan,mail olsa
oda iyi olur

Saygilar
--
Fatih Arslan