Re: Senlik, Debian ve Tesekkur

Ben bu şenliğe katıl(a)madım, ancak bu tip etkinlikler olursa, hem
organizasyon, hem de katılım olarak yardımcı olmayı çok isterim.

İlk aşamada uluslararası olmasına gerek yok gibime geliyor. Eğer yerel
olarak başarılı toplantılar yapabilirsek, özellikle yazılım geliştirme
olayına da girersek, sonraki adımlarda istemesekte uluslararası olacağızdır.

Acaba debian konulu ne gibi etkinlikler düzenleyebiliriz? Benim aklıma
gelenler şunlar, debian yükleme -install- toplantısı, anahtar imzalama
toplantısı. Tabi aslında bu işin en iyisi bir takım geliştirme
çalışmalarında bulunmak olsa gerek.

Can Kavaklıoğlu