Re: Senlik, Debian ve Tesekkur

merhaba,

ben üçüncü ve dördüncü gün şenlikteydim. şenlikte açtığımız stand
türkiye'deki debian kullanıcıları olarak bizlerin debian için birlikte
hareket etme, debian'ı daha iyi anlama, anlatma ve tanıtma çabamızın
bir başlangıcı gibiydi. standda duran birçok arkadaşımızla beraber bir
heyecan içindeydik. birçok fikir duyduk hayata geçirebileceğimizi
düşündüğümüz. ve özellikle aynı il içindeki arkadaşlarla tanıştık ve
ilerisi için yine toplanma kararına vardık. çok güzel iki gün
geçirdim. standdaki etkinliğimiz dışında özellikle debian türkiye
paneli çok iyiydi, debian ile ilgili bilmediğimiz şeyleri öğrenmiş
olduk. bu arada hepinizin dediği gibi serdar bey de çok emek verdi,
biz de kendisine çok teşekkür ediyoruz.

arayı çok uzatmadan debian türkiye olarak etkinliğimizi artıralım.
görüşmek üzere.