Re: Senlik, Debian ve Tesekkur

dostum oyle bir organizasyon var zaten butun debian gelistiricilerinin
bir araya geldigi bir organizasyon... sallamıyım ama sanırım debian
conf gibi bisiydi? recai bey daha iyi anlatabilir... ama biz kendi
aramızda toplanabiliriz sonra daha buyuk bir organizasyonla turkiye de
yapabiliriz.. ama sabır calısmak ve azim gereki boyle bir etkinlik
icin sıkılmadan cizdigimiz yolda devam etmeliyiz bence arayı uzatmadan
istanbulda bir toplantı yapalım belki recai hocada buralarda olursa
veya buralara gelme durumuna gore bir zaman ayarlıyabiliriz. herkese
kolay gelsin.