Re: arşiv sorunu

Hello Selçuk Erdem,

ftp.tr.ankara.edu.tr makinasını yeniledik. Disk alanımız şu an 500
GB nin üstüne çıktı makinayıda daha iyi bir donanım ile kurduk fakat
bu arada da benim yurt dışında yaşamam dolayısı ile bazı aksaklıklar
meydana geldi. Şu an düzelttim ayrıca yansılarımız arasına ubuntu ve
gentoo da eklendi. Tüm bu geçici sorunlardan dolayı özür diliyorum.

--
Have a nice day,
Levent YILDIRIM