Re: Re: bootsplash

merhaba,
açıklamalar için çok teşekkür ederim,
grub'a splashimage ekleme konusunu halletmistim, ama sonra hırs yapıp,
açılış ekranım da grafik arayuzlu olsun istemistim, o yuzden almistim
basima bu dertleri, neyseki hallettim herseyi dun gece, çok şık oldu
sistemim :)

grub'i tekrar yukleyememin sebebi
grub-install /dev/hda2 dememmis, ben bolumler uzerine yazılıyor
sanıyordum,
grub-install /dev/hda deyince çözüldü.

bootsplash kırık paketleri konusunu şu şekilde aştım:
http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?thread_id=7025337&forum_id=36622

linux ogrenmeye calisan bir insan olarak en zorlandigim konular herkesin
bildigi basit konular, herkes bildigi icin kimse soylemiyor cunku,

ör: iwlist scan komudunu bilmedigim icin ve ipw2200'de kismeti
calistiramadigim icin herkes baglanirken ben baktim uzun bir muddet,
halbuki cozum cok yakınımdaymis.

dunku yasadigim zaman kaybının sebebi de depodan patch kurunca ne
oldugunu bilmememdi.

/usr/src/kernel-patches/'in altına patch dosyaları indiriliyormus

daha sonra /usr/src/linux'a girerek "patch -p1 < ..." demem gerekiyormus
filan.

bootsplash patch'ini uyguladigim zaman da "make menuconfig" menusune
yeni bootsplash maddesi ekleniyormus. gerekli eklemeleri yapıp cekirdeği
yeniden derlemem gerekiyormuş

neyse bunu da ogrendik cok sukur, artan bir ivmeyle öğrenmeye devam
ediyorum, hicbir sistemdeki grafiksel acilistan bu kadar haz aldigimi
hatirlamiyorum.

bu arada dedigim gibi cekirdegi yeniden derledikten sonra yedekledigim
bir onceki /lib/modules/2.6.10 dosyasını yeni yaratılan dosya ile
degistirdim, simdilik bir problem gozukmuyor,fglrx ve ipw2200 modulleri
calisiyor en azından, yanlis bisey mi yapiyorum?

saygılar,
erhan kesken