Re: mozilla ya da mozilla

begin  Can Burak Cilingir dedi ki:
  --8<--

> Benim seçimim ise epiphany + evolution yönünde. belki ilginizi çeker.
> Epiphany kullandığınızda firefox extensionlarını kullanamıyorsunuz ama
> şu ana kadar da bir eksikliğini hissetmedim. Çevremdeki insanlar
> thunderbird'in her eposta hesabına farklı dizin ayırmasını büyük bir
> özellik olarak değerlendirip bu sebepten thunderbird kullansa da.. 7
> e-posta hesabımın tek bir klasöre düşmesi benim için önemli bir özelik
> olduğundan evolution kullanıyorum. yanında takvim ve iş listesi de bonus
> olarak geliyor.

2004 sonlarında yaptığım bir ölçüme[*] göre çeşitli browser'ların bellek
kullanım karakteristikleri aşağıdadır.
(http://groups.google.com.tr/groups?selm=2v78ftF2htch4U1@uni-berlin.de)

Konqueror: 38264K
Opera    : 59920K
Firefox  : 86011K
Mozilla  : 92260K
Epiphany : 93116K

Not: Evolution yerine de Kontact kullanabilirsiniz.
[*] ps axlw | less
--
Abdullah Ramazanoglu
aramazan ÄT myrealbox D0T cöm