Re: Debianda çeşitli sorunlar

Wampir ..., 21-12-2004 20:29 tarihinde şunları yazdı:

Merhabalar

| Bu konuda yeterli bilgiye sahip değilim biraz konuyu
| acabilirmisiniz yada bir link verebilirmisiniz?

Belgeler.org adresinden samba ile ilgili belgeyi okumanızı tavsiye
ediyorum

| xterm ile acmaya calıstıgımda aşağıdaki hatayı veriyor
|
| OpenOffice.org for Debian - see
| /usr/share/doc/openoffice.org/README.Debian.gz running
| openoffice.org setup... /usr/lib/openoffice/program/setup: line
| 176: /usr/lib/openoffice/program/setup.bin: No such file or
| directory /usr/lib/openoffice/program/setup: line 176: exec:
| /usr/lib/openoffice/program/setup.bin: cannot execute: No such file
| or directory setup failed (code 0).. abort ---- Please read
| /usr/share/doc/openoffice.org/README.Debian.gz for known problems
| -----

Yanlış hatırlamıyorsam apt-get ile kurduktan sonra ayrıca
"Openoffice.org Setup"ı (Menü/Debian/Uygulamalar/Sistem/Openoffice.org
Setup) çalıştırmanız gerekiyor

| bu komut işe yaramadı aynı hataları vermeye devam ediyor
|
| Yardımların için teşekkürler diğer sorunlar hakkında bilgisi olan
| arkadaslarında yardımlarını bekliyorum

X uygulamalarını çalıştırabilmek için "XAUTHORITY" değişkenine
ihtiyacınız var. Grafik arabirimde giriş yaptığınız kullanıcınız
"user" olsun, terminalde root kullanıcısı olarak "export
XAUTHORITY=/home/user/.Xauthority" ve "export DISPLAY=:0.0"
komutlarını verdikten sonra artık root kullanıcısıyla istediğiniz X
uygulamasını kullanmaya başlayabilirsiniz. Tabii isterseniz "gksu"
paketini kurup doğrudan GNOME, KDE gibi masaüstü ortamlarının
"Çalıştır" özelliği kullanarak istediğiniz kullanıcı ile istediğiniz
uygulamayı çalıştırabilirsiniz ("gksu synaptic" gibi).

Kolay gelsin.

| Koray

- --
Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

Convention organizer to Linus Torvalds: "You might like to come with us
to some licensed[1] place, and have some pizza."

Linus: "Oh, I did not know that you needed a license to eat pizza".

[1] Licenced - refers in Australia to a restaurant which has government
licence to sell liquor.
~    -- Linus at a talk at the Melbourne University