Re: Debianda çeşitli sorunlar

> Samba'nın yapılandırma dosyası /etc/samba/smb.conf u düzenledin mi? Burada
> security= xxx  kısmını makine ismini, wins server'ı vs doldurmuş olman
> lazım. Eğer security = domain dersen, domain makinesinde de bu bilgisayarı
> eklemiş olman lazım (Admin değilsen tavsiye etmem). En güzeli
> security=server

Bu konuda yeterli bilgiye sahip değilim biraz konuyu acabilirmisiniz
yada bir link verebilirmisiniz?

> Kısa yollarla değil de bir tane xterm penceresinde çalıştırmayı dene ve
> çıkan hata mesajına bak istersen.

xterm ile acmaya calıstıgımda aşağıdaki hatayı veriyor

OpenOffice.org for Debian - see /usr/share/doc/openoffice.org/README.Debian.gz
running openoffice.org setup...
/usr/lib/openoffice/program/setup: line 176:
/usr/lib/openoffice/program/setup.bin: No such file or directory
/usr/lib/openoffice/program/setup: line 176: exec:
/usr/lib/openoffice/program/setup.bin: cannot execute: No such file or
directory
setup failed (code 0).. abort
---- Please read /usr/share/doc/openoffice.org/README.Debian.gz for
known problems -----

> Sisteme root kullanıcısı olarak mı giriyorsun ?
> set DISPLAY=:0.0   komutunu verdikten sonra denermisin. Eğer bu şekilde
> çalışıyorsa sisteme root olarak girmek yada girmemekle alakalı olabilir. Şu
> an tam hatırlamıyorum ama bazı ayarlar yüzünden böyle birşeyler oluyordu.
bu komut işe yaramadı aynı hataları vermeye devam ediyor

Yardımların için teşekkürler diğer sorunlar hakkında bilgisi olan
arkadaslarında yardımlarını bekliyorum

Koray