Tv Kartı Sorunu

Bilgisayarimda AverMedia Tv kartı takılıyken debian tetsing kurmuştum.
Tvtime yükleyince çalışmıştı. Sonra eski kartımı takmak zorunda
kaldım. FlyTv II LifeView. Eski bir marka.  Tvtime /dev/video0 diye
bir aygit görmüyordu. Bunu yapmak için udev i kaldırmam ve MAKEDEV ile
video yu yeniden oluşturmam gerekti. Discoverin da stable olmadigini
öğrendim ve yerine kudzu kurdum. Açılışta bazi moduller kuruldu.

lsmod | grep tv
bttv                  143052  0
video_buf              20356  1 bttv
i2c_algo_bit            8968  1 bttv
v4l2_common             6400  1 bttv
btcx_risc               4744  1 bttv
i2c_core               22416  2 bttv,i2c_algo_bit
videodev                9856  1 bttv
soundcore               9824  2 snd,bttv

ama tvtime hala /dev/video0 i açamadığını söylüyor.

lspci -v  ciktisi ise şöyle:

0000:00:0d.0 Non-VGA unclassified device: Brooktree Corporation Bt848
Video Capture (rev 12)
        Flags: bus master, medium devsel, latency 64, IRQ 177
        Memory at <ignored> (32-bit, prefetchable)

Nasıl düzeltebilirim?
yardımcı olnursa sevinirim.