Re: Locale-problem i aptitude

ons 2006-10-11 klockan 22:06 +0200 skrev Tore Ericsson:
> Eller har jag missförstått allting?
> Bästa hälsningar
> Tore

Inte allting, men någonting. Jag argumenterar inte för att behålla UTF-8
- även om jag gör det själv - utan för att inte installera om hela
systemet om man ska byta teckenkodning. Det där med mejlet var inte så
allvarligt menat, men det är lite kul att alla mejl i just den här
tråden som handlar om det ser bisarra ut i min mailer. Annars har jag
inga problem med sånt, trots 100% UTF-8 överallt.
--
Vincent Lönngren <vincent.lonngren.759@student.lu.se>