Re: Hurra nu fungerar... Även PostGirot

> som jag nämnt i ett tidigare inlägg, FSB funkar bra med Opera,
> om man ställer in den på att identifiera sig som IE.

Hmm.  Jag försökte just med Opera (gammal 5.05TP1), men fick bara en vit
sida tillbaka efter inloggningen.  Samma sak både med och utan
javascript activerat.  Jag är dock säker på att jag lyckats använda
opera tidigare...

> Även NS4 fungerade på den tiden jag använde den.

Funkar fortfarande perfekt (NS 4.76).

Som kul notis kan jag tala om att postgirot gör tvärtemot (de flesta?)
banker vad gäller linux; de stöder bara Opera, inte netscape.

Vänliga hälsningar,
	Emil