Hurra nu fungerar SEB's internettjänst bra under Linux

Jag har haft problem med SEB (SE-Bankens) internettjänst. Det verkar som om
den är jättekinkig med web-browsers. Det enda som jag har fått tjänsten att
fungera med tills nu är netscape. Annars använder jag konqueror eller opera.
Men SEBs internettjänst gillar inte någon av dem. Har provat andra saker, som
mozilla, men det har inte fungerat heller.

I morse laddade jag ner nyaste Mozilla från CVS och kompilerade och jag vill
bara berätta att SEBs internettjänst fungerar med Mozilla nu!

Jag bara säger det här utifall att någon annan har haft samma problem. Det
verkar som om nya Mozilla är den kompatiblaste browsern på Linux numera.  De
jag använder normalt, som konqueror, är bra, men inte de är inte helt
kompatibla och vissa enstaka sidor fungerar det inte på.

-- Karolina