Re: nätverk kommer inte igång, med telia ADSL

Så här ser min /etc/network/interfaces ut och det funkar utan problem, hade
en del problem innan jag lade till 'auto lo' men nu funkar det hur bra som
helst, har aldrig blivit nedkopplad heller. Jag kör med dhclient och qasl.

# The loopback interface
iface lo inet loopback
auto lo
# The first network card - this entry was created during the Debian
installation
iface eth0 inet dhcp

	/Kristoffer