Re: OpenOffice y tildes

On Sat, 28 Dec 2002 14:50:56 +0100
cbptraducciones <cbptraducciones@menta.net> wrote:

> [...]
> Building Dependency Tree...
> Some packages could not be installed. This may mean that you have
> requested an impossible situation or if you are using the unstable
> distribution that some required packages have not yet been created
> or been moved out of Incoming.
>
> Since you only requested a single operation it is extremely likely that
> the package is simply not installable and a bug report against
> that package should be filed.
> The following information may help to resolve the situation:
>
> Sorry, but the following packages have unmet dependencies:

Que versión de locales vas a instalar ?
Yo tengo la misma version que vos instalada de libc6 y mi locales es 2.2.5-11.1 también
No se que decirte, debería de contestar alguien que supiera de verdad yo no te puedo ayudar mucho mas.
Usa el kpackage para buscar los paquetes que ademas te muestra la versión, la descripción, las dependencias y los conflictos con otros paquetes (mira eso también)