Re: [gnome-panel amd64] Skróty programów

Dnia 2010-01-27, o godz. 04:29:36
TENEG - Tomasz Gołębiewski <tomasz.golebiewski@teneg.com.pl> napisał(a):

> No to skoro już przy tym jesteśmy mi z kolei bez przerwy znika ikona
> nework-managera :(
> sieć niby znajduje, ale jak chciałbym wejść w ustawienia połączeń to
> raz jest ta ikona, raz jej nie ma.. (przy uruchomieniu systemu)
> service network-manager start/stop nic nie daje - nie pojawia się
> sys: Ubu 9.10 64, rozdz 1440x900
> any advices?

[jasiek@kiri ~ ]$ dpkg -l | grep -i network-manager
ii  network-manager	0.7.2-2	network management framework
daemon
ii network-manager-gnome	0.7.2-1	network management
framework (GNOME frontend)

Masz ten 2gi pakiet? network-manager-gnome - to on odpowiada za
wyświetlanie ikonki w Gnomiszczu.

sprawdź z palca czy się uruchamia, hint: nm-applet, czy są pliki
konfiguracyjne dla DBUS'a /etc/dbus-1/system.d/

System -> Preferencje -> Programy Startowe* i sprawdź czy jest
uruchamiany w/w aplet.

[*]W łubuntu to chyba nazywa się Sesje - przynajmniej tak było jak ostatnio grzebałem w
Matuli komputerze

P.S. Pisz *pod* postami, cytując co ważniejsze ustępy, zdecydowanie
lepiej się czyta.

--
Poz,
Jasiek