Re: [gnome-panel amd64] Skróty programów

No to skoro już przy tym jesteśmy mi z kolei bez przerwy znika ikona nework-managera :( sieć niby znajduje, ale jak chciałbym wejść w ustawienia połączeń to raz jest ta ikona, raz jej nie ma.. (przy uruchomieniu systemu)
service network-manager start/stop nic nie daje - nie pojawia się
sys: Ubu 9.10 64, rozdz 1440x900
any advices?