Re: [gnome-panel amd64] Skróty programów

Dnia 2010-01-26, o godz. 22:52:30
Jacek Politowski <jp@jp.pl.eu.org> napisał(a):

> To może być słuszna teoria, bo u mnie chyba zaobserwowałem to po
> uruchomieniu czegoś na pełnym ekranie (czego, to już nie pamiętam, ale
> faktycznie mogło zmieniać rozdzielczość).

Nawet powiedziałbym strzał w 10. Zrobiłem mały test:

1)Zmienilem rozdzielczość (gnomową zabawką - system->pref->ekran) z
1280x1024 -> 800x600.
1a) restart gdm -> polowa ikonek zabrała manatki i wyprowadziła na
koniec świa... e belki:).

--
Poz,
Jasiek