Re: [gnome-panel amd64] Skróty programów

Dnia 2010-01-25, o godz. 23:48:20
TENEG - Tomasz Gołębiewski <tomasz.golebiewski@teneg.com.pl> napisał(a):

> ja w Ubuntu 64 bit nie mam tego problemu......
> może poszukaj informacji o "Obszar powiadamiania"? (to te ikony po
> prawej na pasku)

Nie o to chodzi, moze ja sie zle wyrazilem, postaram się lepiej ;) Jest
sobie gorna belka gnome, na nim jest kolejno:

1)Prorgamy|miejsca|System | - to wszystko z opcją 'zablokuj na panelu'
2)tu moje 'skróty' szybkiego uruchamiania. - bez opcji 'zablokuj'
3)|try-dock|reg.gloś| czas-data|Menu okien| pow-off- to wszystko z opcją
'zablokuj na panelu'

czasem po restarcie mam: 1) puste miejsce 3) i 2) - wszystkie/niektóre
moje skróty, które powinny być w 'puste miejsce' lądują na końcu belki.
Co zabawniejsze, klikam taką "uciekniętą" ikonke, przesuwam ją poza 3)
na swoje miejsce, a potem próbuje z powrotem na koniec i się nie da
dopóki nie odznaczę blokady na elementach 3).

Mam nadzieje, że torche jaśniej.

--
Poz,
Jasiek